Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Umiejętności

Informacje na temat funkcjonowania rozgrywki. Pomoce gracza.

Umiejętności

Postautor: Wędrowiec » 15 cze 2013, 17:28

Mam dla was propozycje jak rozwijać dalej swoją postać pomimo trzech głównych umiejętności, które dotychczas panowały na pustkowiach.

I tutaj zostanie wprowadzona istotna zmiana, bo możemy mieć na starcie, opanowane w pełni wszystkie trzy dostępne umiejętności.

Lecz po napisaniu określonej ilości postów, w których rozwijacie swoje umiejętności, moderatorzy przyznają wam kolejną sztukę uznaną jako opanowaną. Ale jest mały problem. Co byście nie byli takimi koksami, wymyśliłem następujące ograniczenia:

Postać może mieć maksymalnie 5 umiejętności + 3 dodatkowe perki.

Jeśli ktoś chce zmienić swoją główną umiejętność wystarczy, że napisze określoną ilość dobrych postów na dany temat. Niestety ranga mistrzowskiej umiejętności spada poziom niżej.

UWAGA! Jeśli chcecie by dana umiejętność została wam przyznany, wysyłacie linki do postów na dany temat do działu o nazwie "Grognak Barbarzyńca", a ja je sobie sprawdzę i zobaczę czy zasługujecie.


Rodzaje umiejętności. To właściwie wszystko co wam przyjdzie do głowy. Od kierowcy auta po mechanika, a skończywszy na umiejętnościach retorycznych żula. Spis broni oraz ich przypisanie do danej umiejki znajduje się niżej.

PRZYPISANIE SPLUWY DO DANEJ UMIEJĘTNOŚCI: Różne typy broni jak wiadomo wymagają różnych umiejętności i cech postaci. Do zwykłego pistoletu przyda się bardziej finezja przy strzelaniu z niego, niżeli sypanie po okolicy pociskami z M60, do którego trzeba mieć już jakąś krzepę w łapie i nauczyć się jak działają jego mechanizmy oraz kilku innych czynników decydujących o skuteczności strzelca. Oto lista:

*istnieją w spisie hybrydy. Do ich użycia wystarczy tylko jedna umiejętność, do której podlega dana spluwa.


Krótka broń palna:
Spoiler:


Długa broń palna:
Spoiler:


Broń Ciężka:
Spoiler:


//Przygotowane przez: Lechosław
Umiejętności:
Spoiler:


Ekwipunek:
Spoiler:
Awatar użytkownika
Wędrowiec
Major Lynch
 
Posty: 69
Rejestracja: 15 cze 2013, 13:45
Kasa: 1,285.00
Wiek postaci: 36
Frakcja: Odrodzenie
Broń główna: Colt Rangemaster
Bron dodatkowa: Pistolet 9mm
Broń biała: Nóż bojowy
Pancerz: Zimowy mundur oficera

Wróć do Padnij! Kryj się!

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron